dinsdag 21 april 2020

Beschermde chocoladehazen

volg de regels van gepikeerde dwazen
opdat ze een vakantiehuisje aan zee willen beheren
bedenken een situatie over hoe het beste te regeren
regie over doemdenkscenario's
eigenlijk ben ik best wel boos
wil me er niet mee bezig houden
wil liever leven in vertrouwen
opdat ik mezelf kan beschermen
en me over belangrijkere zaken kan ontfermen
dan bijvoorbeeld dat sportschoolabonnement
of een leven met een droomvent (sorry mannen jullie zijn wel erg leuk hoor, maar weet dat dat soms ook puur alleen aan de hormonen ligt. Haha)
Liever op zoek naar de zin van het leven
want je bent hier als mens maar even
niet eens een glimp van de weelde van de zonnejaren
sterren zijn de ware bejaarden
allicht zijn zij de jonkies in het grotere geheel
om het grotere lichaam energie in te stralen
waarom zou ik me dan druk maken over beschermde chocoladehazen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten